Zwroty i reklamacje

Zwrot?

Masz prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do przedmiotów wyprodukowanych według specyfikacji Klienta (na zamówienie). Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym wszedłeś/aś w posiadanie rzeczy (w przypadku wysyłki – data odebrania paczki), lub w którym osoba trzecia (inna niż przewoźnik) i wskazana przez Ciebie weszła w posiadanie rzeczy w Twoim imieniu.

Nie przyjmujemy paczek odesłanych za pobraniem. 

Co z kosztem wysyłki zwracanego towaru?

Zgodnie z obowiązującym prawem oprócz równowartości ceny towaru zwracamy konsumentowi koszty doręczenia mu zamówionego towaru – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w naszej ofercie. Jeżeli klient wybierze droższy środek transportu, nie otrzyma zwrotu różnicy między wartością wybranej dostawy a najtańszym sposobem transportu.

Dostępne sposoby dostawy

Formularz odstąpienie do umowy

Formularz nie jest konieczny, po prostu poinformuj nas o swojej decyzji na adres e-mail: [email protected] lub pocztą na adres: Piotr Błachnio, Aleja Stanów Zjednoczonych 26/221, 03-964 Warszawa

Podaj: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, numer zamówienia, informację które produkty chcesz zwrócić, numer rachunku bankowego (jeżeli pieniądze mają zostać zwrócone na numer konta inny niż ten z którego dokonano przelewu).

Jak zwrócić towar?

  1. Wysłać na adres firmy:
    • Piotr Błachnio 
    • Aleja Stanów Zjednoczonych 26/221 
    • 03-964 Warszawa
  2. Wysłać do paczkomatu:
  3. Wysłać do kosku ruch:
  4. Dostarczyć osobiście po wcześniejszym kontakcie telefonicznym:
    • 697-851-601

Reklamacja zakupionego towaru.

Zależy nam na dobrej opinii, dlatego robimy wszystko, żeby sprzedawane produkty nie posiadały wad. W przypadku jakichkolwiek wad możesz zareklamować produkt w oparciu o rękojmię.

Wada fizyczna to niezgodność produktu z umową. Dochodzi do niej w szczególności wtedy, gdy rzecz:

  • nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien mieć – np. łódka przecieka;
  • nie ma właściwości, o których konsument został zapewniony przez sprzedawcę lub reklamę – np. urządzenie medyczne nie ma właściwości leczniczych opisywanych przez pracownika sklepu;
  • została wydana kupującemu w stanie niezupełnym – np. laptop sprzedany bez ładowarki, choć powinna być w zestawie.

Formularz nie jest konieczny, po prostu poinformuj nas o reklamacji na adres e-mail: [email protected] lub pocztą na adres: Piotr Błachnio, Aleja Stanów Zjednoczonych 26/221, 03-964 Warszawa

Podaj: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, numer zamówienia, informację o rodzaju wad, żądanie Klienta oraz potwierdzenie dokonania zakupu reklamowanego produktu.

Czego możesz żądać?

  • wymiany towaru na nowy;
  • naprawy towaru;
  • obniżenia ceny;
  • odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.

Wybór żądania zależy od konsumenta. Możemy jednak zaproponować inne rozwiązanie jeżeli nie zgadzamy się z dokonanym wyborem. Pod uwagę mogą być brane następujące okoliczności:

  • łatwość i szybkość wymiany lub naprawy towaru;
  • charakter wady – istotna czy nieistotna;
  • to, czy towar był wcześniej reklamowany.

Rozpatrzymy Twoją reklamację w terminie 14 dni od jej złożenia.