Zwroty i reklamacje
Zwrot?
Masz prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do przedmiotów wyprodukowanych według specyfikacji Klienta (na zamówienie). Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym wszedłeś/aś w posiadanie rzeczy (w przypadku wysyłki – data odebrania paczki), lub w którym osoba trzecia (inna niż przewoźnik) i wskazana przez Ciebie weszła w posiadanie rzeczy w Twoim imieniu.
Nie przyjmujemy paczek odesłanych za pobraniem.
Co z kosztem wysyłki zwracanego towaru?
Zgodnie z obowiązującym prawem oprócz równowartości ceny towaru zwracamy konsumentowi koszty doręczenia mu zamówionego towaru – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w naszej ofercie. Jeżeli klient wybierze droższy środek transportu, nie otrzyma zwrotu różnicy między wartością wybranej dostawy a najtańszym sposobem transportu.
Dostępne sposoby dostawy
Formularz odstąpienie do umowy
Formularz nie jest konieczny, po prostu poinformuj nas o swojej decyzji na adres e-mail: kontakt@aduu.pl lub pocztą na adres: Piotr Błachnio, Aleja Stanów Zjednoczonych 26/221, 03-964 Warszawa
Podaj: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, numer zamówienia, informację które produkty chcesz zwrócić, numer rachunku bankowego (jeżeli pieniądze mają zostać zwrócone na numer konta inny niż ten z którego dokonano przelewu).
Jak zwrócić towar?
- Wysłać na adres firmy:
- Piotr Błachnio
- Aleja Stanów Zjednoczonych 26/221
- 03-964 Warszawa
- Wysłać do paczkomatu:
- kontakt@aduu.pl
- 697-851-601
- paczkomat WAW156M
- Dostarczyć osobiście po wcześniejszym kontakcie telefonicznym:
- 697-851-601
Reklamacja zakupionego towaru.
Zależy nam na dobrej opinii, dlatego robimy wszystko, żeby sprzedawane produkty nie posiadały wad. W przypadku jakichkolwiek wad możesz zareklamować produkt w oparciu o rękojmię.
Wada fizyczna to niezgodność produktu z umową. Dochodzi do niej w szczególności wtedy, gdy rzecz:
- nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien mieć – np. łódka przecieka;
- nie ma właściwości, o których konsument został zapewniony przez sprzedawcę lub reklamę – np. urządzenie medyczne nie ma właściwości leczniczych opisywanych przez pracownika sklepu;
- została wydana kupującemu w stanie niezupełnym – np. laptop sprzedany bez ładowarki, choć powinna być w zestawie.
Formularz nie jest konieczny, po prostu poinformuj nas o reklamacji na adres e-mail: kontakt@aduu.pl lub pocztą na adres: Piotr Błachnio, Aleja Stanów Zjednoczonych 26/221, 03-964 Warszawa
Podaj: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, numer zamówienia, informację o rodzaju wad, żądanie Klienta oraz potwierdzenie dokonania zakupu reklamowanego produktu.
Czego możesz żądać?
- wymiany towaru na nowy;
- naprawy towaru;
- obniżenia ceny;
- odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.
Wybór żądania zależy od konsumenta. Możemy jednak zaproponować inne rozwiązanie jeżeli nie zgadzamy się z dokonanym wyborem. Pod uwagę mogą być brane następujące okoliczności:
- łatwość i szybkość wymiany lub naprawy towaru;
- charakter wady – istotna czy nieistotna;
- to, czy towar był wcześniej reklamowany.
Rozpatrzymy Twoją reklamację w terminie 14 dni od jej złożenia.